The desire of the central character of the film of not offending anyone and of being alright with everybody turns his life ina sucession of uncountable problems and frustrations. Not to give offence to the woman he loves, he hurts his wive without wanting to. The wive abandons him, so does the lover... Weh our man decides to change his lifestyle, both return and everything goes back on track.