Because of his lack of punctuality and his misbehaviour, Albert is fired from the printing-house where he was working. Silva, the friend with whom he is living, wants to start working in the company of her former boyfriend, Toni. Albert sees a rival in Toni and tries, by all means, to draw Silva's attention.