Luci, a resigned fortyish lady, is married to a policeman. Pepi, who lives in the opposite building, is an amoral, spontaneous, resourceful and modern young girl, full of life. Boom is a rather perverse and vicious teenager. Luci's husband rapes Pepi in exchange for his silence regarding the marihuana she is growing in her terrace. Luci and Boom become lovers, and Pepi writes the story of their love.