Three young men, typical of this time, are presented in a comic way through three different interwoven stories. Enzo is planning a trip to Poland, dreaming with sexual adventures. Ruggero has left his family to go and live in a comune. And Leo, a fragile and shy fellow, lives a fleeting love-story with a spanish tourist.