Taking advantage of the coffee boom, hundreds of Japanese go to Brazil, seeking for a better life. It is the case for Yamada and Titoe, who will have to marry in order not to get in trouble with the inmigration department. Their only wish is to make a fortune and go back to Japan. Yet, they will actually have to lead a beastly kind of life.