Jaime, after some oniric experiences, starts an erotic relationship with Catalina. His unclear conception of women and the anxiety he experiences about edipic relations (with a mother he hasn't seen in eleven years) make him go back to a country manor where he spent his childhood, with Catalina. In Jaime's inner mind Catalina melt's into his mother's image, and when Jaime makes love to Catalina, his psicological blocking gets distroyed.