Quique, Olmo and Juan decide to spend the summer alone in a country-house, on the Cantabric coast. Quique longs to become a woman, through a surgical treatment. Olmo is a vitalist painter, undergoing a creativity crisis; and Juan is an actor, who seizes situations through his polaroid camera. Their common denominator is homosexuality, though with different approaches.