During the day, Blue is working in a garage and at night, he sings in a reggae group, "Ital Lion". When the group wins a competition, they must confront Jah Shaka, the number one among the reggae singers. Spark, Lover, Blue, Beefy and Errol invest all their savings in bying sound equipment, in order to compete with Jah Shaka.