Forest, and old falangist, lives in a village on the Costa Brava where he writes his memories. His niece Mariana, whom he has not seen since she was a child, suddenly arrives at his house to spend a few days. Her youth, easy manners and sexual liberty upset Forest in a profound way. Her attempts to seduce her uncle are fruitful. A few hours later they discover that he is actually her father.