After a casual meeting, Chari, Carlos and Paco decide to spend a month together in Carlos' flat. They are young, jobless, without a penny and with nobody to open their hearts to. From the first day of their living together, they realize that love and friendship are not necessarily incompatible. In their search for means of subsistence, they come across some typically spanish characters.