Despite having failed in show business and limiting themselves to working as film extras, Konrad and Fritz still dream of achieving success. They meet Rita, a striking secretary who, eager for fame, moves in with them. Anything could happen in this ménage à trois, as they are determined to succeed and free themselves from their sordid and vulgar existence, as well as their complex relationships.