A frustrated and enigmatic theatre actress in decline; an ex-boxer who owns a dive bar and is involved in shady business; two friends in love with the same girl; filmmakers trying to shoot a documentary about marginalised people... Seven days in the lives of seven human beings trapped between a dense, oppressive, harsh city and the comings and goings of nearly one hundred million jewels.