Five children escape from a reformatory and plunge into the underworld of São Paulo. To survive, they become involved in drugs, theft, prostitution and murder. A prostitute, Sueli, falls in love with Pixote as if he were her son, but later rejects him. Pixote is forced to flee and survive on his own.