After a long absence from home, a man learns that his wife is leading a double life. For him, this could be a typical drama leading to a break-up. But unexpectedly, he discovers her lover. The two men realise that the reality is even more complex: she has another secret that neither of them knows about, "someone" has possessed the girl.