Charles Serking, a renegade poet, lives in a seedy neighbourhood in Hollywood. His life is divided between his still latent desire to succeed as a writer and his unbridled appetite for women and alcohol. Night after night, he meets a group of women who, like himself, are rejects of a society that rejects them.