Héctor, a burglar, and María, a magician who performs at children's parties, meet again after some time and decide to get married. María finds out that Héctor is a thief, threatens to leave him, and convinces him to work together in theatre and cabaret. On one occasion, when María is on her way to meet Héctor, the van she is driving breaks down. Desperate, she asks for help and is given a lift by a passenger bus. The nightmare begins.