Second half of the 16th century, the King of Navarre Carlo II "El Malo", sends an expedition of warriors to help his brother Luis in the conquest of Albania, since that territory belongs to him having married Juana de Anjou. The warriors due to the harshness of the war, the remoteness of the territory, together with loneliness will lead them to live extreme situations.