Michal, the driver of an archaeological expedition, is a man withdrawn into himself. His psyche is marked by his former experiences in a concentration camp. These experiences prevent you from any kind of deep relationship. While archaeologists study long-vanished cultures, Michal struggles to find herself, and mainly to find meaning in her existence.
Story of two people living in the present day, the monstrosity of fascism during World War II.