Having broken with his past, Leo, a jazz musician, goes to live with an old writer friend, Bony. The two meet a lonely and marginal young woman named Cora, who struggles in a closed and violent universe. They are immediately attracted to her. Between Cora and Leo, intense love relationships are going to be established, at the same time tender and violent. This film presents, in the manner of the chronicles, a description of this "mad love" and composes the portraits of these three characters.