Two men, in the manner of wandering knights, travel through the most remote corners, the most remote places in the Sierra de Durango, carrying a projector and rolls of film in their truck to carry through the cinema, a show to fulfill their beautiful job as "dream dealers". More than entertainment, these films become role models, as a lifestyle that works as an element of national cohesion: The valiant but romantic 'Charro', the frivolous and also self-sacrificing party, the love frustrations, everything projected in the semi-darkness of an improvised room, school, factory or outdoors.