Three friends: Timo, Werner and Lupus, who have studied in the same class, meet again fifteen years after finishing their studies. Euphoric from this meeting, recalling past stories, they plan to go on a crazy trip trying to reconnect with a past time and get closer to what each one is in the present. For three days they will travel together. The film deals with great realism of today's chronicle of West Germany, and of the time that has passed since May 1968 until today in the course of these fifteen years.