It's a film about an old lady. A daily story that the camera portrays and shows us her dreams, her despair, all so that we see the days go by slowly, inexorably, waiting for the ultimate destination. It also shows us the look of this old lady on a fast world such as life in 1984. The action takes place on two stages, on the one hand Brussels, on the other the city of Spa.