It is a contemporary romantic comedy that recalls those delicious comedies from the forties in which the sex battles starring the Tracy-Hepburn tandem were fought.
Sally, an attractive middle-class feminist, is forced to share a car ride from London to Munich with Harry. This is the prototype of a macho with chauvinistic attitudes, and with a practical inability to solve any situation. The couple finds themselves in a multitude of situations on a crazy, memorable trip, in which they travel all over Europe to make the trip. It is certainly an experience that neither of them will forget.