A short time ago, Andrés was a secret policeman with professional prestige. Three years have passed and this prestige has been lost.
His desire for efficiency and desire for promotions led him to subject Fanny to blackmail, but that woman, who at first was nothing more than a common criminal for him, ended up becoming an obsessive love object. To such an extent that Andrés found himself in need of committing a crime. He had to kill to keep Fanny, causing her to react with rejection.
Time has passed, but Fanny has not been able to forget the attack she was subjected to.
Between Andrés and Fanny a challenge will take place and it will end up becoming a heroic culmination for their gray lives.
When Fanny organizes an assault on the security van for which Salvador is responsible, and this is successful, but, contrary to expectations, Fanny does not carry out any revengeful personal aggression against Salvador. She just allows herself to be recognized and then waits.
The event is a powerful catalyst for Salvador, which brings him back to his true life, to his most exasperated personality, to madness, to love, to hate, to tragedy and to the pleasure of feeling alive, even if it entails the tearing of his real world.