Anna and Gordon love each other. Frightened by the threat of nuclear apocalypse, they have decided not to have children. One afternoon when they are going to the dance, Anna comes to the aid of a young pregnant woman, Malvina. She has no doubt that this is the starting point of a magical adventure, which will mean a true metamorphosis for her, a change that she seeks and at the same time unites.
The couple welcomes the future mother. A very strong union, made of the need for mutual protection, attention, anxiety, sensuality, will unite Malvina and Anna. Then Gordon. Malvina has decided to make Anna and Gordon the parents of the child she is going to have. But the love that unites them also divides them...