The film, a para-documentary film, shows the drug problem in Poland today. The action centers on three characters: Krzys, Gosia and Romek. Krzys's situation is common to that of a wide circle of drug addicts. He represents the protest against the lack of family affection and the need for a father, in this case, who simply limits himself to sending, from the United States, the money his son needs without accepting his presence with him. Gosia, the second central character, is a 17-year-old girl who meets Krzys, falls in love with him, and for his sake steals from her, starts taking drugs, and struggles to get him out of the world she finds herself in. She leaves him when she meets the third protagonist, Romek. Romek is in love with the girl, he works hard to get her, and once he has joined her problems arise. The two have different ways of seeing and accepting life. Gosia rejects Romek, finally, because she is still in love with Krzys and because of the way they both see each other, because of their different way of being, of feeling life and dreaming of the future.