The sentimental problem that he lives absorbs him too much to be able to put his head to work. He and a friend love the same woman who is pregnant by her friend. The girl is considering the possibility of an abortion, since the boy's mother does not accept her as a daughter-in-law. Fandy escapes from work to visit Jara and get her love. He does not get this and he will also lose his job. The end of the story remains open, Fandy will have to start over, but he will have to show that he has a true interest in what has to be his profession for the rest of his life.