Barcelona, 1983. Agustín, a forty-year-old lawyer, a left-wing man, an atheist and with a clandestine past, discovers that his daughter has been secretly baptized at the age of 15. His daughter has been baptized under the influence of a progressive priest. Agustín reacts to her daughter's religiosity, like his parents to his atheism. Always in a comedy key we will see the transformation of Esther who will end up entering a convent.