Television interpretation of the show Video Circus. This videogram, with allusions to P. Klee, Bacon, Warhol, Escher and Jasper Johnson, is a circus of images and sounds in which the components of the video are played with: the snow on the receiver, the frame of the screen or its outside framing, the digital image, here a flying carpet... and all this when juxtaposed, creates the impression of a circus. As in him, the complex machinery is precise but hidden, at the service of the desired effect, seductive, the object of various games or simply a toy.