This is the first in a three-film series dealing with conquest, dependency, and control.
"Diana is, in Greco-Roman mythology, the goddess of fertility and war, but she is better known as the goddess of the hunt, which is probably a synthesis of both. I have used her as an object for a classical theme: the artist and its model. I transfer the man-environment relationship (in this case nature) and the woman-man relationship (in this case instinct) to my own reality, through video resources".