Six musical themes from the Residents, Crutchfield, Snakefinger, Dome and Throbbin' Gristle serve as soundtracks to six excerpts from recently recovered films, which are propaganda documentaries from the Nazi era. The result is a strange amalgam. The musical aesthetic is that of the cult of the body and speed, which were also cultivated by the Nazis.