A Western woman tries to approach the Eastern world from a trip to Japan. "In Tokyo I found myself immersed in a strange closed system that I was able to understand only symbolically, sometimes feeling important. The Japanese enjoy simulation. They love to copy themselves to be able to cross time and space."