Modeled on the music clip, it features Belgian writer Eugène Sawytzkaya and one of his books, The Disappearance of Mom. She intersperses images among which appear the ghosts of the writer themselve, his places, his literary inspiration. She superimposes all the images like an avalanche, until you don't know what you see. It also stages the reading process and the decomposition of the reading body by the electronic image.
It is a project selected and carried out in the Charleoi Palace of Fine Arts Competition (Retrospectives et Perspectives, 1983). It has been presented at the 1983 San Sebastian Festival, Charleroi, Bâle, "Voir des Vidéos" in Brussels, "Vidéo, vous avez di vidéo?" in Liège, and selected for the Worl Wide Video Festival in The Hague 1984, and broadcast by Videographie RTBF-Liège in June 1984.