Emotion is always mediated by a lie or a dream. Life, both everyday life and the other kind, offers few satisfactions. It is eaten away not by cancer but by iniquity, and iniquity does not always come from outside. Timidity is the most widespread trait. It is not easy to seek opportunities. When they appear, we have usually missed them. It is not common to be consistent with our twisted inclinations. Each person, however, is very free.