A pier on the outskirts of Paris. A place where the Seine, freed from its aesthetic obligations, becomes part of the industrial landscape. A place suited to unusual contemplation. Static images of coal depots. The geometric rigidity of skyscraper lines. Formal abstraction of reflections in the water. A repetitive melody by Brian Eno. A sweet evocation of Tom Waits.