Hermetikoa. A long journey in a minimal space scrapes away the boundaries between interior and exterior; their borders, their interplay of forces and the alterations they create. The viewer is pinned to the wall of The Refrigerator, embedded in its space, energising their distance from the monitor. Still life in motion. Yes, isn't it?