Hunting scenes, but a manhunt. The peaceful inhabitants of a mountain village struggle to capture a boy, different from the others, without a doubt impotent and perhaps homosexual, who kills the village slut during the madness of the chase. When the boy goes down, a rousing beer fest is held. We are definitely dealing here with a case of ordinary fascism, even cruel-seeming when seen combined with an almost complicitous observation of everyday life.