The erotic adventures of a girl of sixteen. She lives in a small city where an army camp has just been set up, a thing which convulses the female population. At a dance, several older but awkward soldiers ask the girls to dance and to drink. We see the false "men-of-the-world" posturing of the men, who are even less bold than the girls. Unexpectedly, at the night's end, the party breaks up and one of the girls goes off with a very young piano player form the orchestra. When a few days have passed, she decides to move to Praga so that -as he has suggested- she can live with her new lover. The girl's arrival at the pianist's house will provoke a reaction very different from what the girl expected.