This film is made up of two parts intersected and punctuated by scenes of group dances. There are two movements in this first part: the tender links between sister-in-law and the hesitations of the husband/brother. Then the relationships develop between the yong man and the girl. The second part is a whole whithout any variations: the will of the woman to lead her own life and the family life... the big plans and the ordinary worries. The two parts open up on a revolution made of femenine demonstration, social fractures and the restructuring of responsabilities in ... an African country.