Roman Chalbaud
A young married couple. Two beautiful children and a house in the suburbs. Behind this appearance of harmony hides a reality that is much harsher: the deep crisis in the relationship of the couple. The television set near the bed cannot conceal the vast emptiness felt. But one night they attend the theatre. There Gustavo falls for Laura, one of the actresses. With her he carries on a romance while Esther lets herself go and takes to drink. The moment arrives when Gustavo has to decide between the woman with whom he has shared seven year of matrimony or the other woman, who has dusted off his libido and who is expecting his child.