Roman Chalbaud
A soty of love between Víctor, a married man, and Rosario, a prostitute. The former, unable to buy the feelings of the woman he loves, becomes more and more obsessed by her. He leaves home and tries to convince Rosario to leave "La gata borracha", the brothel where she works. The two of them together would start a new life. But Rosario rejects this proposal and the man falls prey to his obsession and comes back to try again and again until he loses control. It is a day during Carnival. He is with her at the beach. His powerlessness is overwhelming and he kills her. Her corpse appears the following day, still wearing its costume.