In the brazil od the 70's an adolescent, orphan and who has lived in a religious boarding school for eight years, finds out that his father, an exconvict, is coming to take him to Rio de Janeiro. From the sons small world, the search for a paternal figure will be tense and frustrating, for he must first discover his own identity.