Hollywood, 1942. An agent that hates actors, a starlett that married twenty-four rimes in five years, a police sargent absolutely overwhelmed by circumstances, an actor fifty years old and ready to do anything in order to act as a thirty years old galán (leading man), a paranoic director who wants only to escape to Mexico, a despotic producer who cries every time he sees his own movies, and who professes limitless love for his mother, two scriptwriters looking for an assasin, a fakir, and three actors killed during the shooting...