Here we have the misadventures of a cinema director, bent on making a film on the grand story of Orellie Antonie I -an obscure French country solicitor- who, bewildered by travellers stories, arrived in southern Argentina in the last century to have himself proclaimed king of paragonia and araucania.
This film competed in the most recent Festival of Venice, and just won the "Leone d'Argento" for best proma opera of a director.