In the suburb of Tokyo, there is a house where three generations of a family live together. One early morning, very old grandmother was found dead. The police was very suspicious about her death. Her husband insisted that he killed his old wife. Grand mother had been ill from very long. It is not easy for the son's wife to take care of her mother-in-law. It is also veru tough for the son to see his old mother paining. That night when the son passed by his old mother's room, he found his mother was trying to kill herself by putting her face into the water of a bowl. Then the son...