Pacifier of Wichita and Dodge City, the laconic and imperturbable sheriff of tombstone, Wyatt Earp, is joined by his two brothers, the consumptive Doc Holliday and a poker player of confront memberts of the clanton gang, legends for being part of the shoot-out at the O.K. Corral.