Doctor Jeckyll is a young scientist that is constantly involved in research. His tenacity leads him to discover a formula that enables whoever takes it to asume a new personality. The likelyhood of not being able to control de effects of the experiment makes him hesitate before taking the ultimate test. When he finally makes up his mind, his other self threatens to destroy everything he loves.