A young man from lowly background who lonsgs for the better things in life is swept off his feet when he comes into contact with wealth and success. His love for a beautiful society girl is threatened by the factory girl he's already made pregnant. The latter wants marriage, but the boy wants out. One day he decides to free himself of his past.