While the spectators enter and get ready for a boxing venue between "Stocker" Thompson and "Tiger" Nelson, Tony, Stocker's manager, reassures Danny, who works for Jo the gangster, that Stocker will let "Tiger" Nelson win as they have arranged. tony hasn't actually told Stocker anything about this deal, but he isnt worried because he believes that Stocker is through in boxing and without a single chance of winning. The suprise and drama appears when Stocker gets into the ring with the conviction of walking into the most important bout of his life.