Our protagonists are three sisters from New York, daugthers of actors and the kind of people who live in apartments facing Central Park. Hannah is the eldest and strongest of the three, managind to mantain a career, a marriage and her role as a mother. At the same time, she takes care of ther sisters' bills. Holly is the sensitive one. While waiting to become an actress, she works in her grocery store. The third sister, Lee, lives in an attic with a mature painter.